hejhärkommerenlista

namn:  micaela
högerhänt eller vänsterhänt: höger faktiskt
humör just nu: jag är hungrig höhö
favoritgodis: allt utom lakrits blä
kläder just nu: söndriga (haha) jeans, och svart tröja.
musik just nu: just nu lyssnar jag på home - Chris Daughtry
när åt du senast:  i morse
vad sa du senast: glömt faktiskt
favoritkläder: jag älskar oversize tröjor i tunnt bummul's tyg.
om du var tvungen att leva i en annan tidsepok vilken skulle du välja?:  oj, jag vet inte faktiskt.
fisk eller badkruka:  fisk oftast

favoritfärg: jag vet inte, det varierar ganska ofta.
längd: en och sextio en
hur många kuddar sover du med: 3
favoritväder: soooooooooooooooooooool
om du var fast på en ö vad skulle du ha med dig, : myggnät (smart tjej här!), finaste och något att sova på
spelar du nått instrument: nej. men därimot spelade jag fiol som liten
morgon eller nattmänniska: båda
sparare eller slösare: slösare hehe
vem är viktigast för dig: familjen, karro och finaste.
gyllenregeln för dig: går du ut livet utan misstag är du inte människa
det bästa du vet: är att sjunga och alla jag älskar
bästa leksak: leksak? eh
bästa film: twilight
tror du på liv på andra planeter: japp
kommer du ihåg din första kärlek: tyvärr, ja.
gillar du henne/honom fortfarande:  öh never ever
har du några homosexuella kompisar: nej. eller inte vad jag vet
tror du på mirakel: ja
tror du att det är möjligt att vara trogen föralltid: mja, beror väl på personerna som är tillsammans.
ser du dig själv som tolerant mot andra: ja..
ser du på kärleken som ett misstag: aldrig
hur många barn vill du ha när du blir stor:  2
framtidsplaner: slå igenom stort
är du höger eller vänsterpartist: höger
rädd för insekter: galet ja
äckligaste insekten: MYROR OCH SPINDLAR OCH KACKERLACKOR OCH LÖSS UUUSCH och en massa till
det är jag bra på: sjunga i think
musikstil: jag kan lyssna på det mesta
favoritfilmgenre: jag älskar skräck om man inte är ensam haha men drama annars.
bästa bok: twilight serien
om du fick välja en superkraft vad skulle du välja: att kunna flyga
favoritord: älskar
chips, morötter eller godis: morötter med dipp
pizza eller hamburgare: hambörger er gött
skriver du dagbok: nä inte direkt. någon gång om håret kanske haha
sport, A-ekonomi eller barnpogram: aha eh, bolibompa
namnsdagsdatum: 29 sep och någon gång i april runt 20 också (therese)
har du någon flickvän/pojkvän: nej
tänker du någonsin pierca dig: i dont know, vet inte längre
födelsedag: 22 januari
favoritchips: hej jag äter typ alla chips utom chili chipsen som är urstarka
synliga ärr: nej? eller?
dina bästa vänner: pillan och linnä
stökigt eller välstädat: välstädat
gungar du på stolen: nej
hur många kusiner har du: nio.
detta gör mig argast: när folk tror dom äger jorden av att trycka ner andra
bästa årstiden: summer såklart
i julklapp önskar jag mig:  oj, det vet jag inte nu hehe.
senap , ketchup eller inget på korven: ketchup (jag hade ketchup på pomfritten i onsdags, iih)
skulle du någonsin få för dig att hoppa bungyjump: hehe
anser du att man får skylla sig själv om man slickar på en lyckstolpe på vintern: klart
är alla lika mycket värda:  aa
vad hänger på väggarna i ditt rum: bilder
vilken färg har du på tapeterna: ljusrosa och vit
pasta,ris eller potatis: PASTA IS THE FUCKING SHIT 
hur är din drömkvinna/drömman: som finaste
vilket är bäst - julafton eller din födelsedag? : julafton
ljust eller mörkt bröd till frukost: ljust
vilken läsk är godast: pepsi
vad gör du helst: står på scen och sjunger
bästa raggningsreplik: ingen aning.. var bara dig själv?
hur många syskon har du: tre
bäddar du din säng: nej..
bor du själv eller tillsammans med någon: with my family
är du allergisk mot något: nepp!
är du mörkrädd: ja
är du religös: lite kanske
tror du på astrologi: a
tror du på magi: ja
släpar du fötterna efter dig: nä inte direkt
gympadojor, välpolerade skor eller sandaler: eh
vad är du mest rädd för: att förlora personer jag älskar
städar du ditt rum själv: inte dammsuga men annars
hur ofta städar du ditt rum: när jag känner för det hehe
skulle du käka upp en clementin för 100 kronor: ja? såvida den inte är förgiftad eller något
hav eller sjö: sea
är du rädd för blod: a
skulle du kunna tänka dig att bli vegetarian: nej
saltar du på maten: ibland
favoritkaka: hallongrotta.
kan du sjunga: a
gillar du att sjunga: älskar
vilket gymnasieprogram går / ska du gå / gick du: jag vet inte
är du kär: ja
använder du deo:  ja
vilket instrument är vackrast att lyssna på: oj. fiol hehe
hur gammal är du : fjorton
favoritblomma:  eh
gillar du tecknat : a, fast jag kan inte teckna själv haha
vilken färg har du på tandborsten: lila
favoritartist: ani lorak & finaste
favoritlåt just nu: men gud. hur ska jag kunna välja?
kan du vissla: JAG KUNDE
kan du knäppa med fingrarna: DET kan jag :)
kan du vicka på öronen: vifta annars och ja!
anser du att du är stark: lagom
brukar du sola: när jag får chansen
vad gör du om du får hicka: försköker hålla andan. jag har mitt eget lilla sätt haha
är du en katt eller hundmänniska: hund
hårfärg: jag är blondin
favoritdataspel:  hejjagspelarintedataspel
vad anser du om bush: är inte så insatt
röker du:  ALDRIG
snusar du: ALDRIG
använder du knark: ALDRIG
kaffe eller te: te
har du din naturliga hårfärg: nej :( give me that back
är du nyttig: eh ingen aning. hoppas det
pysslar du med någon sport: näj
går du eller planerar du att läsa på universitetet:  jag vet inte
hatar du dig själv: nä
har du en besatthet: ja
har du en hemlig förälskelse: ja
bright eyes eller lars winnerbäck:  winnerbäck
vem är snyggast i världen: finaste
vad ska du göra inom närmsta veckan: temakör i skolan och sen skolavslutning!!
var det här kul att skriva:  det tog väldigt lång tid


Kommentarer
Postat av: OLIVIA

framtidsplaner: slå igenom stort



SAMMA HÄR!

2009-06-08 @ 15:16:12
URL: http://olivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0