Answers

Idag mår jag inte så himla bra. Vet ni varför? Fästing spruta på gång. Klockan halv två eller något. Usch.


Postat av: Jasmine

vad är det första du tänker på då du vaknar o det sista du tänker på då innan du somnar?:D
Svar: Det första jag tänker på när jag vaknar.. Måste vara hur mycket klockan är. Och det sista är antingen någon fin person eller att min säng är otroligt skön..Hihi.

Postat av: jaggg
vfr var det såpbubblor :O
Och keep good work :D
Svar: För att det passade till låten tyckte vår musiklärare.. Thanks!

Postat av: Linnea
Vem är din förebild? Och varför är han/hon/den din förebild? x')
Svar: Karolina är min förebild, för att hon är alltid så glad och snäll. Hon har ett väldigt fint utseende och sen så sjunger hon typ finast på jorden. Annars finns de fler människor som jag ser upp till i min skola.

Postat av: Linn

Vad är din favoritsmak på chips? ;p

Svar: Alltså nu är det såhär att jag äter inte speciellt mycket chips.. Men jag gillar dillchips..


Postat av: Pussit
Favorit tuggummi ?
Favorit kilipp på youtube?
Svar: Jag äääääääääääääääääälskar dom här små tugummina som finns i alla tobaks affärer. Surt äpple är det iaf.
Favoritklipp på youtube är väll.. Eh. Ganska många med Karolina och ganska många med Alexander. Höh..

Postat av: Jenny
Har du färgat håret nån gång? :)
Svar: OM jag har.. Nej men 5 gånger. Ungefär; Brunt, brunt, brunt, brunt, blondt. Min riktiga hårfärg är platina blondt.

Postat av: Neda

vem är "han" ?
Varför är Charlotte så jävla porrig?
Hur i helvete kan "D.J" ha en sån stor näsa?
Varför är Pernilla Lysander kåt på alla elever? Och varför tror hon att vi är hennes barn? Hon kollar på oss.. med en sjukt weird blick. ryser
Svar: Han är världens finaste, om du läser min blogg dagligen så skriver jag väldigt mycket om honom. Därför är det ganska lätt att veta vem han är. Och frågorna på dom andra personerna ger jag väll svaret att de föddes så..


Kommentarer
Postat av: neda

Det var inte menat att du skulle svara på dom direkt.. för om du inte märkte det på frågorna så var de ett skämt, ett jävligt dåligt skämt. Men men.

2009-06-15 @ 12:20:24
Postat av: stephiesMode !!!!!!!!!!!!!!!

tjena, självklart har jag varit på glämsta! underbarare place finns inte. fråga på du bara =)

2009-06-15 @ 22:04:03
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0