Shopping

Idag tänkte jag lägga upp vad jag köpte i Helsingborg... Jag vet inte hur mycket bilder det blir men mormor, jag har ångrat mig.. Jag vill nog ha den dära svarta kjolen iaf från Gina tricot..Haha.


Kjol från Gina (rea) 99 kr


Klänning från Gina, 99 kr. (rea)


Kjol från Gina, 99 kr (rea).


Linne från Danmark, ?? kr.


Klänning från Båstad (man ser dåligt på bilden) 399 kr


Linne från Gina tricot , 99 kr. (De har fått in mindre linnen än innan)
Bikini underdel från Twilfit, 64,50 kr. (rea)


Rosa nagellim för lösnaglar från Kicks, ?? kr. Mousse foundashion från Kicks, 139 kr. Armband från Glitter, 40 kr (rea). Örhängen i bigsize från Glitter, 80 kr. Mascaror från Kicks, ?? kr.


Solglasögon från båt till Danmark, 110 kr. Halsband från Gina tricot i silver, ?? kr.


Ani lorak's nya skiva solntse (ni vet shady lady i eurovision song contest för de som inte vet vem hon är) från Ukraina som pappa köpte till mig, ?? ukrainska pengar. Alexander Rybaks nya skiva fairytale's från "I LOVE MUSIC", 149 kr.

Det var typ det, kan hända att jag glömt något..

Kommentarer
Postat av: OLIVIA

Åh, Andreas ska till Båstad i veckan. Tänk om du vart där samtidigt som han. Då hade jag varit ritigt avudsjuk;)



Vi måste ses då jag kommer ner till Stockholm!

2009-07-06 @ 11:18:33
URL: http://olivia.blogg.se/
Postat av: Neda

ÅÅH, skitfina saker =)



sv: a jag vet, de går ju miste om pengarna och allt... ;)

2009-07-06 @ 11:47:55
URL: http://needas.blogg.se/
Postat av: Helin

Nej :( jag kommer missa det, läs mitt inlägg så vet varför :/, Men måste man köpa biljet för att träffa honom, i oktober? :)

2009-07-06 @ 11:58:13
URL: http://fotoskoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0