5 Steg mot bättre självkänsla

- Kolla på dig själv i spegeln och fokusera på det du gillar (och även om du tycker att du inte gillar något så finns det alltid NÅGOT som du gillar som ditt hår eller något. Till slut så blir det bättre.


- Va dig själv för gudsskull! Jag vet ingen som vill spela någon annan resten av livet ut eller bara för en termin.. Ja ni fattar hur jag menar.


- Sätt upp mål. Jag menar inte " jag önskar det och det och det! ". Utan sånt du kan göra. Springa en mil , göra läxan så fort du kommer hem. Då kan du känna dig duktig , för då har du nått ditt mål.

-  Intala dig att du är bra , du klarar det här. Världen går inte under (om det inte handlar om att du sjunker or somthing..). Du är så mycket bättre än dom andra som inte tycker om dig!

- Slutligen , ingenting är omöjligt. Just remember.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0