Tisdag

Hallojsan!
Kom hem för typ ca en halvtimme sen och då var jag dyng blöt eftersom det regnar ute och det gör det fortfarande :(
Lite synd att det inte kan vara fint väder just idag :p , men aja .. Inget man kan göra åt!
Idag har väll dagen varit helt okej , språkval sista lektionen som vanligt och vi hade prov som jag tror jag får ett g på :p Men vi får inte betyg men ändå , ganska mycket som jag inte kunde. Och jag behöver inte kunna eftersom jag ska börja på tyska. Har lärt mig lite ord redan ;p
Ni kollade väll på th idag? [ alla th fans ] , jag gick upp sex på morgonen för att bara se en liten snutt av th kl tio i sju. + så hade jag sätt det på youtube.. Men det var värt det! Allt för th:)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0