Måndag

Idag har det värkligen varit en jobbig dag , först på morgonen , så förskökte jag förjäves sätta in " shady lady " på min mobil.. Det är nått fel med min mobil , vet inte vad men iaf.. Sen när jag kom ut så märkte jag att det var skitvarmt, och så var jag seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen .. och så hade jag såklart en fliströja. Hann dö påväg till skolan ;p Och sen sista lektionen nu hade vi idrott! Usch , vi sprang stafett. Och såklart så fick mina tarmar kramp så jag satte mig ner på marken och va tvungen att lägga mig på rygg , det gjorde så jävlans ont så jag vet vad. Hela dagen var varit jobbig , så jag siktar på en skön kväll hemma nu *puh* o.o
Tack för era söta komentarer!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Agnes :)

Haha, Miccis, jag har visst hör TH, dom suger! xD Men jag älskar dej ändå, trots din dåliga musiksmak (förlåt!) :) Haha, kram på dej <3333

2008-05-27 @ 17:49:29
URL: http://haflinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0