Narnia

Igår såg jag ju Narnia - prins caspian , asså det går inte att förklara hur bra den var. En av dom bästa filmerna jag sätt! Ett tips är att se första filmen först , annars sitter man där och fattar noll ( mamma fick berätta för mig ). Men gud så bra den var , måste värkligen se den en gång till! =) Narnia 3 börjar dom spela in i oktober , så den kommer säkert nästa år :p Det ända jag vet är att det kommer vara på ett skäpp mer vet jag inte ;p Men High school musical 3 kommer i september - oktober , så den ska jag lätt se med!

Fan att det inte är sol ute! Jag vill sitta och läsa " Guldkompassen " på balkongen ju .. Fan fan fan om det inte blir sol i Götet eller på Gotland.

Men nu tänkte jag fixa med min design , fast jag har inte gimp längre =( Så ja måste ladda ner det på nytt..
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin desgin hade oxå tänkt mig skriva This Is Me Now xD

men jag kan ju inte göra design så jag får vara utan -.-

2008-07-06 @ 12:59:00
URL: http://thiisismylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv:Hmm kan du?:D i sånna fall skulle de vara bra :D

2008-07-06 @ 13:11:50
URL: http://thiisismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0