Söndag kväll

Äntligen är jag klar med min design , vad tycker ni? Blev den fin? Jag själv är super nöjd värkligen!

Ska sätta mig och skriva på min fanfic om th , mig och linnea. ( Fan fic är historier [inte värkliga] om ens idoler som man skriver själv ). Jag hoppas den blir bra , kanske skriver den här eller på Bilddagboken sen. Eller så kanske bara Linnea får läsa den? Aja iaf vi får se =)

Jag laddar på med ett tips nu och sen får jag väll önska en trevlig söndagskväll!

Om du har svårt att sova på kvällarna , KAN det beror på att man har tänkt för lite under dagen ( dvs stressat och inte fått tid för sig själv ). Eller bara att man inte rört på sig. Ett tips då är att sätta sig ute , var som helst. Bara UTE. Och ta fram ett block och skriva , skriv vad du vill. Dina tankar , en historia , sätt dig och läs en bok eller bara lyssna på musik från din ipod. Jag lovar att det gör dig på mycket mycket bättre humör , och så såklart - kan du sova bättre på kvällarna. Så du inte ligger där och tänker på saker du kunde tänkt på på dagen..;p

Känns som det var länge sen jag la in en bild så då får jag väll göra det nu.

En bild från då jag var på kryssning , härligt va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev super duper fint :D

2008-07-06 @ 20:44:53
URL: http://thiisismylife.blogg.se/
Postat av: TomsTjej^^

Jag vill veta vad du skriver om maii O_o

2008-07-06 @ 21:52:16
URL: http://neakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0