You gonna fix it

Hej!

Idag hade vi en riktig skoldag med sisådär 4-5 lektioner (ovanlig kort dag om du frågar mig!) Det var rätt okej, vi pratade mest och fick böcker och sånt. Sen så imorron har vi skolfoto och jag kommer se ut som ett jävla mongo (jag blir inte bra på kort.) Hoppas bara att det är en tjej som tar kort för dom är mycket bättre tycker jag. + Jag hatar när man ska ta kort själv.. Ni vet dom dära enskilda korten. Usch! Aja , får väll hålla ut.. Och så är våra skåp inte så bra eller , dom är as tröga när man ska stänga dom och ta upp dem. Får offra en hel del naglar på det. Tur att inte mina naglar har vuxit ut än!

Påtal om skolfoto så kan inte jag bestämma mig vad för jeans jag ska ha? Mina ljusblåa cheap monday eller mina vanliga blåa jeans som jag är personligen stammkund på.

Puss


Kommentarer
Postat av: fucking ;)

du ska ha den som är mest tight (elr hur det nu stavas)

okej , FUCKKIIIIIING JVÄAL CPA GURRRBRPP

DJFLFDPÖLKFLFMJLFMLFMKLMDÖ - och det betyder ??

jag kmr se ut som pippi långstrump imorrn :S

2008-08-26 @ 17:00:27
URL: http://nedad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0