you are my twister

Var ju och shoppade idag. Hittade tre tröjor , örhängen , böcker , ett linne , frida tidning och ett par nya skor! Jag tycker inte det blev så speciellt mycket idag. Men saken är att jag drar iväg imorrn med mamma igen och äääääntligen får jag besöka efterlängtade affären MONKI.

Men just nu känner jag bara för att byta om till mjukis brallor , lyssna på min braiga iTunes musik - slappa framför datorn. Jag är as-trött. Föressten beställde vi hem pizza och lite så , och ofc tog jag curry med nötter (utan skinka). Usch så gott! Sånt äter jag inte ofta kan jag säga ... :)

Kom också på här omdan att jag har blivit så mycket lyckligare av att inte sitta och dagdrömma och tänka så mycket , bara leva livet. Om du känner mig så vet du hur jag var i mellanstadiet , *tänktänktänk* " micaela ?! " *tänktänktänk* Haha ingen fick kontakt med mig! Ah , men så tror jag inte , eller HOPPAS jag inte att det blir i högstadiet. Det är ju nu livet börjar , you know.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: neda

vad heter hon på bloggen ? :)

2008-08-23 @ 21:39:11
URL: http://nedad.blogg.se/
Postat av: TokioHotel

Pizza , Spy x'D

2008-08-24 @ 00:13:43
URL: http://neakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0