Torsdag

Förlåt för dålig uppdatering men jag har skola som ni vet och då hinner jag inte skriva på hela dagen. Iaf så idag har jag haft skola som vanligt. Två musik lektioner idag. Elevens val som bara vissa är med på i klassen blev vi indelade i grupper med. Och jag kom med Pernilla! Hehe men iaf så fick jag sång tack och lov och Pernilla fick trummor! Och vi ska sjunga/spela " Knock on heavens door ". Hoppas man får göra om den lite annars kommer det låta konstigt haha.. Men det är bara skojgrupper så det spelar egentligen ingen roll eftersom det inte är något seriöst.

Imorron är det fredag och då har jag typ vanlig skola med idrott :/ och språk och flera tråkiga saker som man vill bara att det ska vara över..

Caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0