Tisdag

Jag är uppe tidigt , jag vet men jag ska till Pernilla åtta. För att sen gå till skolan som börjar tjugo över .. Och vi hittar inte tror jag så vi måste gå ganska tidigt ;). Jessi är sjukt jobbig ibland , jag förskökte värkligen somna om. Men hon ville upp till min säng. Till slut tog jag upp henne för att hon var jobbig. Då ska hon börja slicka mig i ansiktet. Haha men tillslut gick hon in till min lillebrors rum och la sig..;p
Jag lovade min kompisar att göra detta så sry ..
För igår då..

Dagens låt: Allt med Ani (pga jag kan inte välja)
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: foundashion och mascara
Dagens roligaste händelse: FUUUCKING hahah , mina vänner förstår. + När gungan gick sönder
Dagens planer: (för idag) plugga i skolan haha
Dagens vill ha: 6 december <3
Dagens saknad: .. venne
Dagens drog: Ani
Dagens tråkigaste: Inget
Dagens finaste: Karolina
Dagens måste: Göra läxorna fädiga-.-
Dagens dricka: Haha jag vet inte? Juice
Dagens köp: Inget faktiskt :)
Dagens mat: Tugummi
Dagens mående: Ont i benen
Dagens skratt: På baset ..
Dagens tanke: Karolina
Dagens irritationsobjekt: Jag vet inte .. dom där " fuckiiiing " grupperna.. HAHA
Dagens smycke: Örhängen
Dagens just nu: Lyssnar på musik och ska ta frukost :)
Dagens önskan: Att skoldagen blir bra.
Dagens längtan: =) 6 december.

Kommentarer
Postat av: neda

hahaha FUCKIING (mitt mästerverk) xD

2008-08-29 @ 17:00:14
URL: http://nedad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0