Jag har inte skärpt mig


Suttit på balkongen två timmar nu, ack vad ont i ryggen jag fick! Den som inte masserar min rygg nu får en smäll..;p
Men iaf så satt jag och skrev något på balkongen , det var kallt så min näsa blev röd. Ändå sitter jag med världens största tröja från team sportia XL tröja! Shit vad orättvist :(. Och jag är inte söt när jag har röd näsa :(! Haha nog om det.

Imorrn är det skola så jag måste gå upp klockan sju på morgonen , tur att jag somna sent igår! Annars kommer jag nog inte kunna sova. ( Nu ska vi inte säga för mycket ). Men vi har en bra lärare ( jag har inte sätt hennes dåliga sidor än menmen ).. Jag fick iaf den lärare jag ville ha så det är lungt :)

Men nu ska jag kolla lite bilder på bdb ( för alla som undrar så har jag femtio vänner på bilddagboken som laddar upp bilder HELA TIDEN. ).
Och FÖRLÅT , för att jag har varit hur flummig som helst idag, jag kan tyvärr inte göra något åt det.. Sorry!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack =)

2008-08-20 @ 18:29:05
URL: http://carrolovesbill.blogg.se/
Postat av: Carro

jag börjar oxå skolan imorn =( e oxå lite nervös...

Vilken klass börjar du?

2008-08-20 @ 18:30:27
URL: http://carrolovesbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0