I'M HAPPY

Halloj!

Idag har jag gjort allt som handlar om , att skratta till mina kompisar som dansar till roliga låtar , sitta och peka ut personer i matsalen , få skoskav , fråga helt okända personer vilken klass de kommer ifrån , flumma ihjäl oss så alla tycker vi är extremt dumma i huvudet , rolig rundvandring , få skåp , få schema. Allt var lika härligt. (utom skoskavet...) Vi gjorde så jävla mycket idag och jag vet överhuvudtaget inte vad jag skulle göra utan mina tjejer! Dom gör mig alltid så glad och får mig på humör. Man kan snacka om allt över himmel och jord , de lyssnar , skrattar , håller med. Vi har minnen som inga andra har. Mellanstadiet är inget imot vad högstadiet är , det är så mycket bättre och man har så mycket roligare .. Om man inte räknar med lektionerna då. Och det var så roligt att träffa alla igen! Det dåligaste var väll att jag fick underskåp men får överskåp typ det svåraste året , nästa år. Så det är rätt lungt för min del. (Nu fattar ni vad jag menar om att jag kommer skriva mer när skolan börjar..)

Förressten är det fredag , fredagfredagfredag.. Vad ska jag göra idag? SLAAAAAAAAPAAAA. (jag skrev inte slampa). Jag ska kolla på christine också hoppas jag hehe. Sen ska jag inte göra så mycket mer cupcakes!

Ha en bra fredag!

EDIT : Glömde säga att jag hade samtal idag, det fick jättebra. Pågrund av att jag har världens bästa lärare. Hanna och Pernilla.

EDIT2: VI HAR KLASSFOTO PÅ ONSDAG!!!

Kommentarer
Postat av: neda

håller med om lärarna, bästa :)

skolan va inte lika dålig som jag trodde :D

2008-08-22 @ 18:02:49
URL: http://nedad.nlogg.se
Postat av: neda

vilka mer va de som har blogg i vår klass ? ;)

2008-08-23 @ 01:39:52
URL: http://nedad.blogg.se/
Postat av: TokioHotel

Jag har redan en som jag berättat men du addar aldrig x'3

2008-08-23 @ 08:24:29
URL: http://neakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0